10 יתרונות של Shopify לפיתוח חנות מסחר ברשת

בעולם של היום, אם לעסק שלכם אין חנות מקוונת, אתם מפסידים ובענק!

מאז הופעת האינטרנט היה ברור שכיוון המסחר בעתיד הינו וירטואלי והמגפה העולמית רק זירזה את העניינים. מאחר ורוב האנשים נשארו בבית, הם הבינו מהר מאוד שאפשר להתקיים גם בלי ללכת פיזית לשופינג – אלא אפשר שהשופינג יבוא אליהם.

 

קיום חנות מקוונת היא כבר לא רק דרך מצוינת להרחיב את העסק, להיכנס לפלחי שוק חדשים ולספק רמה גבוהה יותר של חווית רכישה, אלא, הכרח קיומי לעסק שלכם.
למרבה המזל, ישנן פלטפורמות רבות שהפכו את כל נושא הניהול של אתרי מסחר אלקטרוני לקל מאי פעם. וכמובן החברה המובילה בנישה זו היא, ללא ספק, Shopify.
Shopify היא חברה קנדית מובילה, המציעה פיתוח אתרי מסחר אלקטרוני ולא רק. אז רק למקרה שתהיתם למה דווקא שופיפיי ולמה לא אוגנדה, הנה עשר סיבות שיעשו לכם סדר בראש, בעסק ובחשבון הבנק.

 

1. קידוד… לא יודעים? לא נורא!

רוב היזמים נרתעים מפתיחת חנות און ליין מכיוון שהם חוששים מהקידוד המורכב שמגיע עם פיתוח אתרים. Shopify מקלה מאוד על הקמת והפעלת אתר מסחר אלקטרוני, ללא צורך במיומנויות קידוד מצידכם בכלל. הסיבה לכך היא שבשופיפיי יושבים אנשים שמבינים שמבינים אנשים, והם מבינים שמי שמתעסק באתרי מכירה הם אנשי עסקים ולא אנשי מחשבים, לכן הם יצרו את המערכת הכי נוחה והכי קלה להבנה ולתפעול שאי פעם יצאה. הם גם דואגים לאחסון על גבי שרתים מהירים ביותר עם רמות אבטחה מוגברות, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אלינו ואנחנו נדאג לכל השאר בשבילכם!
למשל, אנחנו נעניק לכם בחירה ממאות רבות של תבניות ועיצובים חדשניים, ואם תרצו, נוכל לעצב תבנית חדשה במיוחד בשבילכם. כולל כל הקטגוריות וכל החיבורים לאפליקציות שיעשו את החיים שלכם לקלים יותר. מאפליקציות שדואגות לדיוור הניוזלטרים שלכם ועד אפליקציות של דואר ישראל שיעדכנו את הלקוחות שלכם באשר למספרי המעקב של המשלוחים שלהם וסטטוס המשלוח – והכל באופן אוטומטי!
אגב, ניהול החנות יכולה להיעשות ממחשב, טאבלט וטלפון נייד ללא מאמץ. העלאת מוצרים חדשים, ניהול מלאי, ניהול מוצרים ואפילו שיחות עם הלקוחות שלכם – הכל קל, אוטומטי והכי חשוב לא דורש מכם שום ידע בתכנות! בסיום העבודה על האתר שלכם נעניק לכם הדרכה אישית על כל תפקודי האתר.

 

2. הכי בטוח ומאוד מאובטח

דבר נוסף שמפחיד בעלי עסקים מלהקים חנות מקוונת משלהם הוא סיכוני האבטחה. איומי אבטחת סייבר ופריצות יכולים להרוס להם את החנות מקוונת. למרבה המזל, Shopify מבטיחה בטיחות, אבטחה ואמינות עם מערכת האבטחה חסינת תקלות והאחסון האמין שלה מוצפן בשיטות החדשות והחזקות ביותר כדי להבטיח את בטיחות האתר ולקוחותיו.

 

3. ידידותי למשתמש

Shopify הינה, כנראה, הפלטפורמה הידידותית ביותר לעסקים וללקוחות כאחד. ניתן לארגן מוצרים בקטגוריות בפשטות, וקל מאוד להוסיף פרטי מוצר, תמונות, מפרטים ועוד. המשמעות היא שהקמת האתר ועדכונו הוא תהליך מאוד מהיר. והכי חשוב שללקוחות שלכם יהיה פשוט ונוח לעשות בו את הקניות שלהם.

 

4. מותאם לנייד

כיום, צרכנים מבלים את רוב זמנם בגלישה בטלפונים הניידים שלהם. זה מחייב פיתוח חנויות מקוונות מותאמות לשימוש בניידים באופן מושלם. Shopify דואגת לכל ההיבטים הטכניים של הפעלת האתר, לרבות הצגת האתר על גבי המכשירים הניידים כגון טאבלטים וסמארטפונים. זה מבטיח שללקוחות שלכם תהיה חוויה מושלמת בחנות שלכם גם מהמכשירים ניידים והטאבלטים שלהם.

 

5. ניתן להתאמה אישית בפשטות

נגיד שבא לכם לשנות משהו בחנות שלכם, אתם יכולים, ואתם לא צריכים עזרה של אף-אחד. מאחר ושופיפיי דואגים לחווית הלקוח, הם לא שוכחים שהלקוחות שלהם זה אתם, וכמו שאתם דואגים לחווית הלקוח שלכם, הם דואגים לחוויה שלכם באותה מידה. לכן כל תיקון באתר שלכם הוא עניין פשוט שאורך כמה דקות בלבד, עם מדריכים מקיפים ותמיכה זמינים במידת הצורך.

 

6. סליקה מאובטחת

ניתן להתקין כל מערכת סליקה שרק תרצו. מ PayPal ועד למערכות סליקת אשראי, הכל במקום אחד מסודר ומאוד קל לשינוי או עדכון. בנוסף, מערכות הנהלת חשבונות מסוימות, כדוגמת ה iCount, מציעות חיבור ישיר למערכת השופיפיי ושואבות ממנו את המידע הנדרש להפיק קבלות וחשבוניות באופן אוטומטי. כל מה שישאר לכם זה לארוז את ההזמנה ולדאוג שהלקוח יקבל את ההזמנה שלו בהקדם.

 

7. התאמה אישית לכל עוסק

מטרת העסק, בסופו של דבר, היא לגדול. לכן שופיפיי מספקת מספר תכניות מינוי המותאמות בדיוק לצרכים שלכם. רוצים לעצור לזמן מה? גם התשלום החודשי עוצר! רוצים למכור את החנות? שתי לחיצות כפתור- וזהו (טוב, אולי טיפה יותר, כי בכל זאת זה מאוד מאובטח). רוצים לחסוך? ניתן לקבל הנחה על תשלום שנתי מראש. החלטתם לגדול? חנות ה Shopify שלכם תגדל אתכם, ותעניק לכם סדר וארגון שלא הכרתם מבחינת דוחות ניהול מלאי, רווחיות מוצרים, פילוחי מכירה ועוד. והכל במחיר אחיד ולא משתנה.

 

8. חיבור ישיר לפטלפורמות פירסום

ניהול פשוט ונוח של כל ערוצי השיווק שלכם, לרבות גוגל אדס, גוגל מרצ’נט, בינג, פייסבוק ועוד, דרך מערכת שופיפיי, מבטיחים שגם אם אין לכם שום מושג בשיווק או פרסום – זה יהיה קל ונוח, ואם עדיין לא תרצו להתעסק בזה (כי בואו נודה בזה – אתם אנשי עסקים ולא אנשי פרסום, ובטח אין לכם זמן וחשק להתעסק בזה) – נשמח לעשות את זה בשבילכם בצורה הטובה והשקופה ביותר.

 

9. Shopify דואגים לכם, וגם אנחנו

עכשיו זה הזמן שאתם שואלים שאלה חשובה מאוד: “מה קורה אם נתקלנו במשהו שאנחנו לא מבינים, צריכים עזרה או שסתם לא בא לנו להתעסק בו לבד? שאלה מעולה! אז קודם כל חשוב מאוד לדעת ששופיפיי מציעים לכל הלקוחות תמיכה 24/7. בין אם בצ’אט, בטלפון במייל. הכל עובד. (חוץ מיונת דואר… ניסינו, לא עבד.) ואם התשובות שלהם לא יתנו לכם את המענה שאתם מחפשים, אנחנו פה בשבילכם! אגב – אנחנו נותנים תמיכה מלאה ויעוץ לחנויות שופיפיי – ללא עלות למשך שישה חודשים מתאריך מסירת החנות.

 

10. חשוב שימצאו אתכם

זה עוד משהו שיש ב Shopify שאין בשום מקום אחר. חוץ מחנות שנראית מעולה ומוכרת מעולה, היא מאוד מקלה על קהל הלקוחות שלכם למצוא אתכם בכך שהיא מאפשרת עריכה קלה של תגיות-מטא, תגי כותרת מותאמים, ותכונות נוספות שיעזרו למנועי החיפוש למצוא דווקא אתכם!

 

מעוניינים? צרו איתנו קשר בטלפון: 054-4326007

Aboutדוד חן פלדמן

Comments (04)

  1. אוגוסט 30, 2023

    Wiith havin so much writgen content ddo yyou eve ruun inmto anyy issues oof plagorism orr copyrigh infringement?
    My blog has a lot off excclusive content I’ve
    eiter cteated mysrlf oor outgsourced butt it looks like
    a llot of it is poplping it upp alll over tthe wweb without my agreement.
    Do you knw any ways tto hedlp protect agaiknst ccontent from beinbg ripped off?
    I’d certainoy apprciate it.

    Reply
    • ינואר 10, 2024

      The best way would be to brand it with your personal touch (use your brand name and links often) and not allow people to copy the text from your blog. You can do that by not allowing people to highlight the content with the mouse cursor. If they decide to plagiarise it by hand, there isn’t much you can do. I hope this helps 🙂

      Reply
  2. אוגוסט 31, 2023

    Right here is thhe perfect site foor everyhone whoo wishews
    too fibd ouut about this topic. You kbow a whole
    lott itts amost hard tto argue with you (not that I acually willl need
    to…HaHa). Yoou defknitely put a brand neww soin on a tipic that’s been discussed
    for years. Wondergul stuff, just excellent!

    Reply
    • ינואר 10, 2024

      Thanks very much Moises, I really appreciate your positivity and enthusiasm for the Shopify e-commerce platform. We at Maverick like it quite a lot and use it for our business and for our clients once as well. If you ever find that you need any help to make your business more successful, feel free to contact us for a professional business development session (including Shopify tips and tricks).

      Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות